Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας ενός μήνα από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Οι επιστροφές γίνονται μόνο με ΕλΤΑ COURIER, ACS και SPEEDEX.

Επιστροφές-Αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του είναι ανέπαφη και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας όπως επίσης και με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Αν το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής/αλλαγής σας, ούτε γίνονται δεκτές επιστροφές-αλλαγές για προϊόντα που έχει παρέλθει ένας μήνας από την αγορά τους.

O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή επιστρέφεται, σε αριθμό λογαριασμού τράπεζας σας, το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων ή πιστώνονται στην καρτέλα του εκάστοτε πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής-αλλαγής θα πρέπει να αποστέλλεται e-mail στη δ/νση info@dental-co.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και ο λόγος της επιστροφής ή να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 2310.570.560. Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 – 16:00.

Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της ΒΙΠΕΘ, 21ο Βιομηχανικό Τετράγωνο Α’ Φάση, 570 22 Σίνδος. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όλα τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή-αλλαγή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΣΟΘ πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.